Headline Mediatraining

Headline is gespecialiseerd in het verzorgen van mediatrainingen en proactieve communicatie voor farmaceutische bedrijven. Headline wordt geleid door Martin van Putten, oud-Telegraaf-journalist en al ruim twintig jaar vertrouwenspersoon van ceo’s en directies van multinationals wereldwijd.

In de mediatraining leert Martin van Putten hoe jij direct de leiding pakt in een interview. Hij maakt van elke lastige vraag een kans om jouw verhaal te vertellen. De essentie van jouw boodschap komt altijd boven. Je leert deze boodschap krachtiger en simpeler neer te zetten op zo’n manier dat je zowel feitelijk gelijk hebt en bovendien de onderbuik raakt. Daardoor heb jij meer zelfvertrouwen en plezier in het geven van interviews zodat je elke journalist te woord kan staan, of het nou goed nieuws is of slechts nieuws.

Door de persoonlijke aanpak kan in slechts 1 dagdeel hetzelfde worden bereikt als in 2 dagdelen. Ideaal voor drukke bestuurders. Bovendien is het programma dusdanig doordacht dat de training over een lange periode beklijft. Het is oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Je krijgt praktische mentale tools om direct in te kunnen zetten. Martin van Putten garandeert deelnemers voor 100% dat ze na afloop hun mannetje kunnen staan in de media. En mocht je in de praktijk twijfelen dan is hij altijd beschikbaar om jou te (onder)steunen.

Zijn netwerk in de media en politiek heeft geleid tot tientallen toelatingen van (wees)geneesmiddelen die lange tijd bleven liggen op het ministerie van VWS. Of om oneigenlijke redenen werden afgewezen.

Daarnaast is Martin van Putten mede-oprichter van de Nationale Geneesmiddelen Monitor. Dit platform behartigt de belangen van patiënten bij media en politiek als het gaat om betaalbaarheid en toegankelijkheid van (innovatieve) geneesmiddelen.


Boek je mediatraining